LiTwA
Administrator
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nisko
|
Wysłany: Nie 20:57, 10 Sie 2008 Temat postu: Przewody zapłonowe TESLA |
|
|
Bezpieczeństwo dzięki prawidłowej wymianie przewodów zapłonowych.
Wyróżnia się trzy rodzaje przewodów zapłonowych, europejscy producenci samochodów montują fabrycznie w swoich samochodach:
rezystancyjne przewody zapłonowe z drutem oporowym w przewodzie,
rezystancyjne przewody zapłonowe z opornikiem węglowym w przewodzie,
przewody zapłonowe z rdzeniem miedzianym w których rezystor odkłócający zintegrowany jest w końcówce przewodu.
Uszkodzone przewody zapłonowe mogą uszkodzić katalizator oraz świece zapłonowe. Oferowane przez naszą firmę przewody zapłonowe TESLA są najwyższej jakości, gwarantują precyzyjny przebieg procesu zapłonowego, optymalną moc silnika i oszczędne zużycie paliwa, równorzędne z jakością pierwotnego przewodu gdyż niektóre modele samochodów są wyposażane fabrycznie w przewody zapłonowe TESLA.
Przewód z lewej strony ukazuje przekrój przewodów zapłonowych TELSA z prawej strony widać przekrój przewodów firm konkurencyjnych. Przewody firmy TESLA mają rdzeń o grubości 2mm co gwarantuje doskonałą przewodność i niskie opory.[link widoczny dla zalogowanych]
Budowa przewodu.
Budowa przewodu zapłonowego odpowiada wymaganiom dotyczącym najmniejszej możliwej straty energii podczas transmisji. Rdzeń przewodu, który stanowi główny nośnik strumienia elektrycznego, wytwarzany jest z różnych materiałów ( miedzianych, rezystancyjnych, indukcyjnych ). Spleciona wewnętrzna izolacja zapewnia izolację elektryczną i wspomaga własności mechaniczne w obszarach zgięć. Pokrywa zewnętrzna zabezpiecza rdzeń przed działaniem czynników zewnętrznych ( ochrona przed olejami, benzyną, kwasami, strumieniem wody itd.) ale także przed wahaniami temperatury w przedziale od -40 st. C do + 200 st. C.
[link widoczny dla zalogowanych]
Przewody z rdzeniem oporowym ( 8mm PREMIUM SILICONE; 7mm PREMIUM SILICONE )
[link widoczny dla zalogowanych]
Rdzeń przewodu jest otoczony włóknem szklanym, które jest zatopione w silikonie. Włókna te powodują zwiększenie przewodność energi i doskonale chronią przewód. Wewnętrzna izolacja jądra przewodu pełni funkcję elektrycznego izolatora i poprawia mechaniczną odporność. Zewnętrzna silikonowa warstwa chroni jądro przewodu przed czynnikami zewnętrznymi. Powyższą budowę mają przewody z oznaczeniem ( np. T001-S; B; G ).
Przewody z miedzianym rdzeniem - ( 7mm COPPER SILICONE )
[link widoczny dla zalogowanych]
Zabezpieczenia przed przebiciami w samochodach wyposażonych w przewody o takiej budowie zapewniają oporniki tłumienia umieszczone w końcowej części świecy zapłonowej i cewki. Wewnętrzna izolacja z oporem pełni funkcję elektrycznego izolatora, silikonowa warstwa chroni przed mechanicznymi uszkodzeniami. Przewody zapłonowe tego typu oferowane są do samochodów marki AUDI, BMV, Mercedes-Benz, Seat, Skoda i VW. Są to przewody o oznaczeniu ( np. T001-C )
Przewody z jądrem indukcyjnym ( 5mm PERFORMA MAG SILICONE )
[link widoczny dla zalogowanych]
Przewód o budowie włóknistej pokryty jest materiałem półprzewodzącym. Włókna zapewniają wytrzymałość na rozciąganie, a materiał półprzewodzący spełnia funkcję złącza przewodzącego o własnościach tłumiących. Zewnętrzna silikonowa warstwa chroni jądro przewodu przed czynnikami zewnętrznymi. Przewody te mają oznaczenie ( np.T001-P ) i są stosowane w samochodach marki Toyota.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez LiTwA dnia Nie 21:04, 10 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|