Forum KLUB TUNING NISKO
KTN - ReAkTyWaCjA!!! Łączy nas jedno PASJA !! Pozdro dla wszystkich miłośników Tuningu! LiTwA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przewody zapłonowe TESLA

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum KLUB TUNING NISKO Strona Główna -> Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LiTwA
Administrator



Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nisko

PostWysłany: Nie 20:57, 10 Sie 2008    Temat postu: Przewody zapłonowe TESLA


Bezpieczeństwo dzięki prawidłowej wymianie przewodów zapłonowych.
Wyróżnia się trzy rodzaje przewodów zapłonowych, europejscy producenci samochodów montują fabrycznie w swoich samochodach:


rezystancyjne przewody zapłonowe z drutem oporowym w przewodzie,
rezystancyjne przewody zapłonowe z opornikiem węglowym w przewodzie,
przewody zapłonowe z rdzeniem miedzianym w których rezystor odkłócający zintegrowany jest w końcówce przewodu.
Uszkodzone przewody zapłonowe mogą uszkodzić katalizator oraz świece zapłonowe. Oferowane przez naszą firmę przewody zapłonowe TESLA są najwyższej jakości, gwarantują precyzyjny przebieg procesu zapłonowego, optymalną moc silnika i oszczędne zużycie paliwa, równorzędne z jakością pierwotnego przewodu gdyż niektóre modele samochodów są wyposażane fabrycznie w przewody zapłonowe TESLA.



Przewód z lewej strony ukazuje przekrój przewodów zapłonowych TELSA z prawej strony widać przekrój przewodów firm konkurencyjnych. Przewody firmy TESLA mają rdzeń o grubości 2mm co gwarantuje doskonałą przewodność i niskie opory.[link widoczny dla zalogowanych]

Budowa przewodu.

Budowa przewodu zapłonowego odpowiada wymaganiom dotyczącym najmniejszej możliwej straty energii podczas transmisji. Rdzeń przewodu, który stanowi główny nośnik strumienia elektrycznego, wytwarzany jest z różnych materiałów ( miedzianych, rezystancyjnych, indukcyjnych ). Spleciona wewnętrzna izolacja zapewnia izolację elektryczną i wspomaga własności mechaniczne w obszarach zgięć. Pokrywa zewnętrzna zabezpiecza rdzeń przed działaniem czynników zewnętrznych ( ochrona przed olejami, benzyną, kwasami, strumieniem wody itd.) ale także przed wahaniami temperatury w przedziale od -40 st. C do + 200 st. C.
[link widoczny dla zalogowanych]

Przewody z rdzeniem oporowym ( 8mm PREMIUM SILICONE; 7mm PREMIUM SILICONE )

[link widoczny dla zalogowanych]

Rdzeń przewodu jest otoczony włóknem szklanym, które jest zatopione w silikonie. Włókna te powodują zwiększenie przewodność energi i doskonale chronią przewód. Wewnętrzna izolacja jądra przewodu pełni funkcję elektrycznego izolatora i poprawia mechaniczną odporność. Zewnętrzna silikonowa warstwa chroni jądro przewodu przed czynnikami zewnętrznymi. Powyższą budowę mają przewody z oznaczeniem ( np. T001-S; B; G ).

Przewody z miedzianym rdzeniem - ( 7mm COPPER SILICONE )
[link widoczny dla zalogowanych]

Zabezpieczenia przed przebiciami w samochodach wyposażonych w przewody o takiej budowie zapewniają oporniki tłumienia umieszczone w końcowej części świecy zapłonowej i cewki. Wewnętrzna izolacja z oporem pełni funkcję elektrycznego izolatora, silikonowa warstwa chroni przed mechanicznymi uszkodzeniami. Przewody zapłonowe tego typu oferowane są do samochodów marki AUDI, BMV, Mercedes-Benz, Seat, Skoda i VW. Są to przewody o oznaczeniu ( np. T001-C )

Przewody z jądrem indukcyjnym ( 5mm PERFORMA MAG SILICONE )
[link widoczny dla zalogowanych]

Przewód o budowie włóknistej pokryty jest materiałem półprzewodzącym. Włókna zapewniają wytrzymałość na rozciąganie, a materiał półprzewodzący spełnia funkcję złącza przewodzącego o własnościach tłumiących. Zewnętrzna silikonowa warstwa chroni jądro przewodu przed czynnikami zewnętrznymi. Przewody te mają oznaczenie ( np.T001-P ) i są stosowane w samochodach marki Toyota.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez LiTwA dnia Nie 21:04, 10 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum KLUB TUNING NISKO Strona Główna -> Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin