Forum KLUB TUNING NISKO
KTN - ReAkTyWaCjA!!! Łączy nas jedno PASJA !! Pozdro dla wszystkich miłośników Tuningu! LiTwA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Magnetyzery firmy MAGNETIZER

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum KLUB TUNING NISKO Strona Główna -> Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LiTwA
Administrator



Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nisko

PostWysłany: Nie 20:28, 10 Sie 2008    Temat postu: Magnetyzery firmy MAGNETIZER

Poddanie paliwa wpływowi odpowiednio skupionego i ukierunkowanego pola magnetycznego magnetyzerów MGI, powoduje uporządkowanie i rozluźnienie tej struktury, tym samym ułatwiając łączenie się z przeciwnie spolaryzowanymi cząsteczkami tlenu. Dzięki temu, proces spalania mieszanki jest szybszy i pełniejszy, co oznacza lepszy wydatek energetyczny z paliwa. Z kolei znacznie mniejsza ilość powstałego tlenku węgla (CO) i nie spalonych węglowodorów (HC) oznacza brak nagaru w strefie spalania, co objawia się m.in. utrzymaniem pełnej kompresji i brakiem przedmuchu spalin do miski olejowej, pełnym smarowaniem oraz wyeliminowaniem takich niekorzystnych zjawisk, jak spalanie stukowe, samozapłon, przegrzewanie silnika, czy też przedostawanie się oleju do układu wydechowego.
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]



Korzyści płynące ze stosowania magnetyzerów MFI
wzrost dynamiki silnika (3-7%)
znaczna redukcja zużycia paliwa (do 15%)
poprawa czystości spalin, spadek zadymienia
wzrost prędkości maksymalnej
znaczne wydłużenie żywotności silnika
Atesty
Tylko magnetyzery firmy THE MAGNETIZER GROUP, INC. z USA, chronione Patentami nr 4605498, 289674, RE35, 689 i innymi, posiadają atesty i rekomendacje m.in.:
Agencji C.A.R.B. z Kalifornii, nr D-174
Laboratorium VEIR Stanu Floryda
Laboratorium VTEC w Nowym Jorku
Laboratorium EPA w Chile
Instytut Lotnictwa w Warszawie
Politechniki Warszawskiej
Politechniki Śląskiej
Politechniki Częstochowskiej
Serwisu fabrycznego FSO Polonez.
Okres stabilizacyjny
Wynosi on od około 30-70 dni - jest to czas potrzebny na odpowiednie namagnetyzowanie metalowych elementów pomiędzy magnetyzerami a komorą spalania. Przez okres stabilizacyjny może wystąpić nierówne zużycie paliwa oraz nierówna praca biegu jałowego. Dolegliwości te ustąpią samoczynnie.
Regulacje
W silnikach wtryskowych jeżeli nie zmniejsza się zużycie paliwa należy odłączyć akumulator przy rozgrzanym silniku (kolejność odłączania -,+) i po upływie 10-12 minut należy uruchomić, rozgrzać ponownie silnik i wyłączyć.
W silnikach gaźnikowych pod koniec okresu stabilizacyjnego niezbędna jest regulacja gaźnika, uwzględniająca zmienione parametry spalania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum KLUB TUNING NISKO Strona Główna -> Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin